Connect with us

National

InfoCons a lansat Marca Încrederii

Asociația pentru protecția consumatorilor InfoCons, a inițiat programul Marca Încrederii.

Published

on

Asociația pentru protecția consumatorilor InfoCons,  membră a rețelei International Consumers, a inițiat Programul în vederea eliberării Certificatului de Utilizare a Mărcii Programului Național de Protecția Consumatorilor – Marca Încrederii, în conformitate cu normele și standardele comunitare, Program ce se regăsește în majoritatea țărilor membre ale UE și nu numai, prin programe de evaluare, testare și promovare a produselor și serviciilor ce îndeplinesc normativele pentru a da încredere cetățeanului, în calitatea lui de consumator.

Încrederea consumatorilor în produsele și serviciile de pe piața din România, Europa dar și la nivel global, în această perioadă, este pusă la încercare, iar consumatorii trebuie să aleagă în cunoștință de cauză produse și servicii la standarde de calitate.

Prin acordarea Mărcii Programului pentru produsele și/sau serviciile care întrunesc condițiile necesare satisfacerii și protejării intereselor consumatorilor se dorește realizarea unei informări oportune a acestora în vederea conștientizării privind necesitatea achiziționării de produse și servicii optime din punct de vedere calitativ.