Radio România Actualități, lider de audiență în mediul urban și în București
Radio România Actualități își consolidează statutul de lider în preferințele publicului, ocupând din nou primul loc în București și în mediul urban, conform valului de vară al Studiului de Audiență Radio 2025.
Publicat de Cosmin Meca, 8 septembrie 2025, 17:17
Radio România Actualități ocupă din nou prima poziție în mediul urban (12,1%) și în București (13,1%), în ierarhia market share.
Cu aproximativ un sfert din timpul de ascultare (23,3%) la nivel național, posturile grupului media Radio România dețin cea mai mare cotă de piață, potrivit celui mai recent studiu publicat de Asociația pentru Radio Audiență (ARA) – valul de vară 2025.
În mediul urban, Radio România înregistrează 20,5% din timpul total de ascultare, la o diferență de doar 0,1 procente de primul clasat. În mediul rural, Radio România se află pe prima poziție, cu o cotă de piață de 27,2%.
Radio România le mulțumește ascultătorilor săi pentru încrederea acordată!
Valul de vară al Studiului de Audiență Radio a fost realizat în perioada 28 aprilie – 17 august 2025 de către Mercury Research și Institutul Român pentru Evaluare și Strategie – IRES. Cercetarea a măsurat audiența posturilor de radio la nivel național, urban, rural și în municipiul București, pe un eșantion de 10.275 de persoane. Măsurarea audienței s-a bazat pe metoda rememorării din ziua precedentă (Day After Recall), utilizată pe plan internațional și recomandată de EBU (European Broadcasting Union) și ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research).
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.