Direcția de Asistență Socială din Drobeta Turnu Severin, serviciu public aflat în subordinea Primăriei Drobeta-Turnu Severin, va implementa un program de digitalizare, prin care cetățenii nu vor mai fi nevoiți să vină personal să depună documente.
Potrivit primarului Marius Screciu, marți a fost semnat contractul de finanțare pentru un nou proiect, ce va transforma Direcția de Asistență Socială într-o instituție complet digitalizată, în pas cu cerințele cetățenilor și standardele unei administrații moderne.
Acest proiect completează investițiile aflate deja în desfășurare, precum „Drobeta Cult-Acces” și digitalizarea serviciilor din cadrul primăriei și aduce îmbunătățiri importante în activitatea Direcției de Asistență Socială, printre care:
– O platformă online accesibilă chiar și celor mai puțin familiarizați cu tehnologia;
– Posibilitatea depunerii cererilor și documentelor direct de acasă, prin telefon sau calculator, în orice moment;
– Acces non-stop la informații actualizate despre serviciile oferite;
– Schimb automat și securizat de date între instituții, eliminând necesitatea depunerii multiple a documentelor la ghișee;
– Gestionarea digitală a tuturor documentelor și cererilor;
– Utilizarea semnăturilor electronice și a arhivelor digitale pentru o organizare eficientă;
– Protecția datelor prin sisteme moderne de securitate și audit permanent;
– Comunicare simplificată și rapidă cu instituția prin mesaje, formulare online și notificări electronice.
Proiectul are o durată de implementare de 19 luni, iar valoarea totală este de aproape 3 milioane de lei, fonduri nerambursabile prin Programul Regional Sud-Vest Oltenia 2021–2027.