DE ACTUALITATE

Caravana „Economie la energie”, în România

Comisia Europeană (Direcția Generală pentru Justiție și Consumatori) a lansat o campanie care promovează modalități de economisire a energiei în locuințe și de micșorare a facturilor prin schimbări de comportament sau investiții minore în amenajarea locuințelor. Principalul mesaj al campaniei este acela că, economisind bani la facturi, aceștia pot fi folosiți în alte scopuri.

O parte importantă a campaniei o reprezintă Pavilionul expozițional „Economie la energie”, care parcurge ruta București (25 aprilie – 1 mai), Mioveni (3-6 mai) și Craiova (9-13 mai), aducând cu el activități interactive pentru vizitatori.

Campania a fost lansată la 25 aprilie, în București, odată cu deschiderea oficială a Turneului ”Economie la energie” care constă într-un pavilion expozițional, organizat sub forma unei “case” interactive. Acesta permite publicului larg să afle cum se poate obține eficiența energetică, prin intermediul unor pereți interactivi, a unor concursuri și activități educaționale și distractive, atât pentru copii, cât și pentru întreaga familie.

Statisticile Eurostat arată că aproximativ 14% dintre români nu își permit să își păstreze locuințele încălzite în sezonul rece, comparativ cu o medie europeană care nu trece de pragul de 9%.

 

%d blogeri au apreciat: