Connect with us

National

Concilierea – modalitate alternativă de soluționare a litigiilor operatorii economici din piața auto și cetățenii nemulțumiți de prestarea serviciilor

Published

on

Registrul Auto Român (RAR) a implementat o soluție rapidă de rezolvare a litigiilor dintre operatorii economici din piața auto și petenții nemulțumiți de prestarea serviciilor. Este vorba despre CONCILIERE, modalitate prin care echipele RAR-DSP (Departamentul Supraveghere Piață) pot ajuta în a media rapid litigiul dintre petent și reclamat.

Astfel, pe site-ul www.rarom.ro , la secțiunea „petiții și reclamații operatori economici” clienții nemulțumiți, când fac o reclamație, pot opta pentru CONCILIERE bifând căsuța:  „Da, vreau conciliere!” iar inspectorii RAR vor contacta părțile implicate și vor media litigiul, astfel încât să se găsească și să se implementeze cea mai bună soluție de rezolvare a problemei.  

Soluția menționată poate fi aplicată pentru orice persoană sau entitate care reclamă la RAR nereguli care privesc activitățile din piața auto ce țin de reparații care sub o formă sau alta au încălcat legea, precizează RAR.