Connect with us

National

Consumatorii care întâmpină probleme cu furnizorii la electricitate și gaze naturale sunt sfătuiți să depună sesizări

Published

on

Sursă imagine: unsplash.com/Anthony Indraus

Asociațiile pentru protecția consumatorilor recomandă populației să depună sesizări în cazul în care întâmpină probleme cu furnizorii la electricitate și gaze naturale. Înainte de a reclama suma de plată de pe facturile de gaz și curent electric, trebuie să recitim cu atenție contractele semnate, să vedem exact care sunt clauzele și termenii contractuali cu care am fost de acord, spune președintele Infocons, Sorin Mierlea :

O altă variantă este să apelăm la justiție, spune șeful Infocons, dar până la rezolvarea litigiului facturile trebuie plătite, indiferent dacă acestea sunt corecte sau greșite. Totuși, mai spune Sorin Mierlea, nu e târziu să ne schimbăm furnizorul de gaz sau de energie electrică, dacă nu am făcut-o până acum.

ULTIMA ORĂ

LIKE US

ASCULTĂ PE TELEFON