Connect with us

Evenimente

Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider

Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider pe piaţa de radio din ţară, atât în mediul urban, cât şi în cel rural

Published

on

Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider pe piaţa de radio din ţară, atât în mediul urban, cât şi în cel rural, şi anume: 14,3 la sută cotă de piaţă la nivel naţional, 14,7 la sută în urban şi 13,4 la sută în Bucureşti – după cum arată datele de audienţă de pe ultimele 4 luni ale anului trecut, publicate astăzi.
În total, peste 4,5 milioane de ascultători aleg unul dintre posturile Radio România – Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor, Bucureşti FM sau posturile din Reţeaua Studiourilor Regionale, ceea ce înseamnă o cotă de piaţă de peste 30 la sută. Tot în ultimele patru luni ale anului trecut, Radio România a avut o uşoară creştere, în ceea ce priveşte atragerea publicului tânăr. Studiul de Audienţă Radio a fost efectuat în perioada 31 august – 20 decembrie 2015 de către IMAS – Marketing şi Sondaje şi GFK România – Institut de Cercetare de Piaţă, pe un eşantion de 9.449 de persoane: 7.400 din mediul urban şi 2.049 din cel rural.