Radio România primeşte distincţia Superbrands, pentru un secol de încredere, jurnalism şi cultură
Radio România a fost recunoscut ca Superbrand în România, consolidându-şi statutul de instituţie de referinţă în peisajul media şi cultural naţional. Această distincţie atestă rolul esenţial pe care Radio România îl joacă în informarea publicului, promovarea valorilor culturale şi menţinerea unui jurnalism de calitate, adaptat realităţilor digitale.

Publicat de Lica Simona, 23 mai 2025, 14:31
De aproape 100 de ani, Radio România a fost mai mult decât un post de radio. A fost martor şi cronicar al istoriei României, o platformă care a conectat generaţii şi un pilon al identităţii naţionale. Într-un peisaj media, aflat într-o continuă schimbare, instituţia a reuşit să îmbine tradiţia cu inovaţia, menţinându-se relevantă pentru un public divers, de la ascultătorii tradiţionali la noile generaţii digitale.

”Distincţia Superbrands este o recunoaştere a misiunii noastre de a fi un serviciu public de încredere, un garant al calităţii jurnalismului şi un promotor al culturii româneşti.
Radio România nu înseamnă exclusiv ştiri şi emisiuni, ci se referă la capacitatea acestui brand istoric de a construi un spaţiu în care informaţia corectă, muzica, literatura şi arta românească sunt accesibile tuturor.
Această distincţie nu ne aparţine doar nouă, ci tuturor celor care aleg în fiecare zi jurnalismul bine făcut, vocea echilibrată şi conţinutul programelor Radio Romania. Le mulţumesc colegilor mei, ce contribuie zi de zi, cu profesionalism şi consistenţă, la consolidarea valorilor ce definesc radioul public”, a declarat Răzvan Ioan Dincă, Preşedinte-Director General Radio România.
Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.