Connect with us

Regional

Sute de sesizari la Telefonul Copilului din Gorj

Telefonul Copilului primeşte semnalările cu privire la situaţiile de abuz, neglijare şi exploatare a copilului.

Published

on

                  La Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Gorj, s-au înregistrat anul trecut aproximativ 100 de sesizări prin Telefonul Copilului. Acestea făceau referire la peste 160 de copii, circa 120 fiind din mediul rural. De la începutul acestui an, s-au primit opt sesizări. Compartimentul „Telefonul Copilului” 0253/983 din cadrul DGASPC Gorj este disponibil permanent, 24 de ore/zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv în perioada sărbătorilor legale, iar taxarea este gratuită pentru clienţi. Telefonul Copilului primeşte semnalările cu privire la situaţiile de abuz, neglijare şi exploatare a copilului, asigură consilierea telefonică în aceste situaţii şi intervine prompt în cazurile urgente prin intermediul echipei mobile.